رزومه پرو

کاور لتر تخصصی چیست؟ + چرا نوشتن نامه پوششی اهمیت دارد؟

کاور لتر تخصصی به عنوان یکی از نامه ها یا نوشته هایی است که به عنوان رزومه به دانشگاه یا کارفرما درخواستی ارسال می شود. برای  نوشتن کاور لتر تخصصی برای اپلای با ما همراه باشید.

با ارسال کاور لتر، خود را به دانشگاه مد نظر معرفی کرده و بر اساس کاور لتر ارسالی می توانید نسبت به هدف خود نسبت به رسیدن به مقصد مورد نظر تلاش نمایید. رزومه پرو به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

انواع کاور لتر تخصصی

  • کاور لتر برای اپلای تحصیلی

یکی از انواع کاور لتر تخصصی برای اخذ پذیرش تحصیلی است که از طرف دانشجو به دانشگاه یا موسسات علمی و آموزشی ارسال می ‌شود. لتر کاور با نام نامه پوششی نیز شناخته می ‌شود.

کاور لتر تخصصی

کاور لتر تخصصی مشابه نامه بوده اما در این نامه و فقط رزومه شما نوشته و بررسی می‌شود. اگر قصد اخذ پذیرش تحصیلی و رزومه تحصیلی برای اپلای در دانشگاه‌ های بین المللی هستید در صورت موفقیت در اخذ پذیرش می‌ توانید جهت انجام مراحل ثبت نام و اخذ ویزا اقدام نمایید.

  • کاور لتر تخصصی جهت اپلای برای اشتغال

یکی دیگر از انواع کاور لترها برای موقعیت شغلی و کاری بوده که می ‌توانید جهت اخذ اقامت از طریق لتر کاور اقدام نمایید. در این نوع نامه بیشتر بیان و رزومه کاری مورد توجه بوده اما وجود تحصیلات آکادمیک باعث اخذ اقامت سریع ‌تر و اولویت شما نسبت به افراد کم سواد تر می ‌شود. در ادامه به روش نوشتن لتر کاور کاری و شغلی می پردازیم.

  • کاور لتر علمی و پژوهشی

یکی دیگر از انواع کاور لتر برای چاپ مقالات و پژوهش‌ های علمی است که به مجله ‌های معتبر یا همایش‌های بین‌ المللی ارسال می‌ شود. نویسنده در سوابق خود را به سردبیر ارسال می ‌کند تا اجازه چاپ مقاله در مجله مورد نظر را کسب نماید. برای قبولی مقالات جهت چاپ تجربه رزومه و وجود مقالات معتبر قبلی یا سابقه در این کار مورد توجه بوده و همچنین به تحقیق و پژوهش انجام شده در مقاله مورد نظر شما نیز توجه می ‌شود.

موارد موثر در نوشتن انواع کاور لتر تخصصی برای اپلای

یکی از موارد بسیار مهم در نوشتن کاور لتر تخصصی بیان اهداف سفر است و باید تمام پژوهش‌ها و اهدافی که قرار است در کشور مقصد انجام دهید را بیان نمایید. هزینه ‌های اول زندگی بسیار مهم است. ارائه اطلاعات در مورد منبع درآمد دلایل انتخاب کشور مقصد مورد توجه بوده و باید هنگام اخذ ویزا مورد توجه قرار دهید.

جهت انجام مشاوره برای نوشتن کاور لتر تحصیلی، کاور لتر شغلی، کاور لتر برای سی وی، کاور لتر برای سفارت کانادا، بهترین راه مشاوره با کارشناسان متخصص حوزه مهاجرت و رزومه مجموعه رزومه پرو است.

چگونه کاور لتر تخصصی خوب بنویسیم؟

در زمان نوشتن کاور لتر تخصصی هیچگاه توانایی ‌ها و تجربیات خود را تکرار نکنید اما به طوری اشاره کنید که بتوانید کشور مقصد را مجاب به ارائه ویزا نمایید. در زمینه ‌های تخصصی می ‌توانید گزارش کاملی از خود ارائه داده و دلایل روشن خود را بیان نمایید. توانایی ‌ها و کمبود ها یا به عبارت دیگر نقطه ضعف‌های خود را بیان نمایید.

سعی کنید  کاور لتر را در یک یا نهایت دو صفحه ارائه کرده و به تمام تجربه‌های تخصصی و تجربه‌ های کاری خود اشاره نمایید شاید با توجه به تجربه شما کار مناسب از طرف کارفرما به شما ارائه شود.

کاور لتر تخصصی شغلی

هزینه های نوشتن کاور لتر استاندارد

برای اینکه بتوانید لتر کاور برای اپلای به صورت اصولی بنویسید. می توانید از کارشناسان و متخصصین این زمینه ‌ها، راهنمایی ‌های لازم را دریافت نمایید. متخصصان مجموعه شما را از زمان نوشتن نامه تخصصی تا زمان اخذ مدارک مرتبط با اپلای کمک کرده و در آماده سازی کمک و یاری می نمایند.

بحث امروز ما در مورد کاور لتر تخصصی برای اپلای بود. ارائه این نامه شما را چندین قدم برای رساندن به آرزو ها کمک می کند اما ارائه کاور لتر با توجه به اصول نگارشی و نوشتاری اهمیت بالایی دارد. سعی داشتیم به موارد مربوطه در این زمینه اشاره نماییم. برای اطلاعات بیشتر و هرگونه سوال در این مورد با کارشناسان سایت رزومه پرو در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

متقاضی محترم، لطفا برای قطعی کردن سفارش خود و انجام مصاحبه اولیه با دفتر ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌‌توانید از طریق تلگرام یا وتساپ با ما در ارتباط باشید.